Stanowisko ds. informacji ogólnej - Inowrocław (lista kandydatów)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Bydgoszczy
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Inowrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. informacji ogólnej - Inowrocław (lista kandydatów)
-
Zadania
Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom zgłaszającym się do terenowej jednostki organizacyjnej oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnieMile widziane:
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w obsłudze klientów w tym osób z niepełnosprawnościamiWymagania dodatkowe:
• podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
• podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
• umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
• komunikatywną
• potrafiącą współpracować
• zorientowaną na jakość
• nastawioną na rozwój
• posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów.
Zachęcamy do składania dokumentów
Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
• skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweDokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ('Aplikuj')
Dodatkowe informacje:
• poszukujemy 1 pracownika
• oferty niekompletne, wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
• proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną -
Termin, do którego należy składać dokumenty
29-04-2024
-
Oferujemy
• zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
• wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
• konieczność poruszania się po całym obiekcie,
• konieczność odbywania podróży służbowych,
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
• wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
• przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
• drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Lucyna Bańczyk, Jaronty
Aleksandra Bielicka, Inowrocław
Kamil Bułakowski
Milena Drzewucka, Inowrocław
Marta Gajda, Tarkowo Dolne
Martyna Grobelna, Inowrocław
Wiktor Grol, Wierzchosławice
Anna Gruszczyńska
Natalia Janus, Piechcin
Paulina Koczorowska, Jaksice
Joanna Komrowska, Ściborze
Anna Kowalczyk, Jaksice
Aleksandra Kowalczyk, Inowrocław
Sandra Krupińska, Inowrocław
Wojciech Kryszak, Gniewkowo
Dominika Łyczak, Świerkówiec
Hubert Matuszewicz, Barcin
Monika Nawrocka, Inowrocław
Wiktoria Paszkiewicz, Inowrocław
Agata Perlikowska, Inowrocław
Barbara Polcyn, Inowrocław
Jagoda Prusak, Inowrocław
Joanna Przybylska, Barcin
Piotr Rybczyński, Inowrocław
Paulina Strzyżewska, Strzelno
Katarzyna Trawińska, Inowrocław
Monika Węclewska, Piechcin
Małgorzata Wronowska, Inowrocław
Magdalena Żywica, Perkowo
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29