W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    5 lutego 2021  12:59

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont izolacji przeciwwodnej wraz z naprawą uszkodzonych elementów w części podpiwniczonej budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Łodzi

  • Adres zamawiającego

    ul. Zamenhofa 2
    90-431 Łódź

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    210000/271/1/2021-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Główny kod:
    45000000-7 Roboty budowlane
    Dodatkowe kody:
    45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
    45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
    45111300-1 Roboty rozbiórkowe
    45320000-6 Roboty izolacyjne
    45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
    45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym oświadczenie wstępne, za pośrednictwem Formularza do złożenia, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

  • Termin składania ofert

    2 marca 2021  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy (tryb podstawowy - bez negocjacji).

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 lutego 2021  11:48

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 marca 2021  07:18