Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
17 października 2017 15:07
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Serwis pogwarancyjny sprzętu drukującego wraz z wymianą części zamiennych oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanego w Oddziałach wchodzących w skład regionu IX (Szczecin, Zielona Góra oraz w podległych im jednostkach organizacyjnych)
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.,
krajowy numer identyfikacyjny 1775600539,
ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie,
tel. 95 7395400, 7395274, faks 957 395 454,
e-mail: gorzow-sekretariat@zus.pl, strona internetowa: www.zus.pl -
Województwo
lubuskie
-
Numer postępowania
110000/271/3/2017-ADG-ZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny kod CPV: 50323000-5
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.,
ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 277 ( kancelaria) -
Termin składania ofert
25 października 2017 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
-
Dodatkowe informacje
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
17.10.2017r.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 października 2017 14:33
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia31 października 2017 13:06
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia09 listopada 2017 09:53
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia