Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
17 listopada 2017 12:29
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Adres zamawiającego
50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11
-
Województwo
dolnośląskie
-
Numer postępowania
470000/271/24/2017-CZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90919200-4 usługi sprzątania biur,
90911200-8 usługi sprzątania budynków,
90610000-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic,
90914000-7 usługi sprzątania parkingów,
90620000-9 usługi odśnieżania,
90630000-2 usługi usuwania oblodzeń. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu,
Centrum Zamówień Publicznych, pok. 435
ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław -
Termin składania ofert
29 listopada 2017 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia29 listopada 2017 12:42
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 grudnia 2017 14:55
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 grudnia 2017 14:45
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia19 grudnia 2017 14:43
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia22 grudnia 2017 14:15
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia09 stycznia 2018 13:18
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Lidia Fedeczko, tel. 71 36-06-496 e-mail: lidia.fedeczko@zus.pl,
Lesław Pluta, tel. 71 36-06-435, e-mail: leslaw.pluta@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia