Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 maja 2019 13:28
-
Tytuł postępowania
Wykonywanie serwisu, konserwacji, napraw i utrzymanie pogotowia awaryjnego dla systemów i instalacji ppoż. oraz rewizja podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach ZUS O/Szczecin i podległych jednostkach terenowych.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres zamawiającego
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin -
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
271/PN/U/7/ZAP/2019
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
31625200-5 Systemy przeciwpożarowe
44482200-4 Hydranty gaśnicze
50413200-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
35111300-8 Gaśnice -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w kancelarii w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, piętro I lub w pok. 230, piętro III.
-
Termin składania ofert
28 maja 2019 13:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Publiczne otwarcie ofert nastąpi 28.05.2019 r. o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego w
Szczecinie ul. Matejki 22, piętro III, pok. 230.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia29 maja 2019 10:40
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 czerwca 2019 09:47
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 lipca 2019 13:38
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Eryka Śliwczyńska, 91 45965 77
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia