Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
28 czerwca 2019 13:04
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont schodów zewnętrznych i przebudowa podjazdu w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
ul. Kasztanowa 1
58-390 Wałbrzych -
Województwo
dolnośląskie
-
Numer postępowania
430000/271/4/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262512-3 Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych
45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pokój nr 201, ul. Kasztanowa 1
58-390 Wałbrzych -
Termin składania ofert
16 lipca 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Postępowanie zostało podzielone na 2 części:
1. Część I – Remont schodów zewnętrznych.
2. Część II – Przebudowa podjazdu dla niepełnosprawnych.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę winny być kierowane na adres:
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu,
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 201,
- drogą elektroniczną na adres e-mail: zap_walbrzych@zus.pl lub
- faksem na nr: (74) 64-97-112
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- w sprawach przedmiotu zamówienia:
Dariusz Pawiłowski, tel. 74 64-97-225
(od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00),
- w sprawach dotyczących procedury oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Krzysztof Marciniak, tel. 74 64-97-175,
Marta Onak, tel. 74 64-97-105,
(od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00).
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 lipca 2019 13:57
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania