Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
8 sierpnia 2019 13:28
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z obiektu Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 oraz odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z obiektu Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. A. Citroena 2 i Inspektoratów ZUS: w Świnoujściu, Stargardzie i Pyrzycach,
w podziale na części:
Część 1 - usługa wywozu odpadów z obiektu Oddziału położonego w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 i przy ul. A. Citroena 2
Część 2 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63
Część 3 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Stargardzie przy ul. Składowej 2
Część 4 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Pyrzycach przy ul. Sportowej 1 -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres zamawiającego
ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
271/PN/U/9/ZAP/2019
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w kancelarii w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, piętro I lub w pok. 230, piętro III.
Przed wejściem na korytarz III piętra należy w domofonie wybrać symbol zielonej słuchawki i wpisać nr 6578, poczekać na otwarcie drzwi przez pracownika, w razie problemu skontaktować się telefonicznie pod nr 91 459 65 78. -
Termin składania ofert
29 sierpnia 2019 13:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.08.2019 r. o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, piętro III, pok. 229.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia30 sierpnia 2019 10:21
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia04 września 2019 10:15
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 września 2019 12:20
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 września 2019 10:41
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia09 października 2019 13:08
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Eryka Śliwczyńska, tel. 91 459 65-77
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia