Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    23 sierpnia 2019  10:30

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń

  • Tytuł postępowania

    Zakup samochodów dla Oddziału ZUS w Bydgoszczy

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Bydgoszczy

  • Adres zamawiającego

    ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz

  • Województwo

    kujawsko-pomorskie

  • Numer postępowania

    040000/271/VI/2019/ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Część I zamówienia - 34110000-1 samochody osobowe,
    Część II zamówienia - 34136000-9 samochody półciężarowe

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33,
    sala nr 24 Dziennik Podawczy (parter budynku)

  • Termin składania ofert

    6 września 2019  10:30

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    NIE DOTYCZY

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    NIE DOTYCZY

  • Dodatkowe informacje

    Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
    1) w sprawach przedmiotu zamówienia – Violetta Czerwińska, Starszy inspektor Wydziału
    Administracyjno-Gospodarczego, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418266,
    2) w sprawach formalno-prawnych – Andrzej Ścibiorski Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418308.
    Wymienione osoby nie są upoważnione do udzielania Wykonawcom ustnych informacji
    w zakresie wyjaśnienia treści istotnych warunków zamówienia. Ze względu na obowiązkową pisemność postępowania wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawców wiążące.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 sierpnia 2019  09:15

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 września 2019  14:50

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 września 2019  14:26

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 września 2019  12:23

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 października 2019  09:46

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 października 2019  10:41

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 listopada 2019  15:13

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 listopada 2019  10:10