Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    25 września 2019  10:20

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Usługa kompleksowego sprzątania obiektów II Oddziału ZUS w Łodzi

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ II W ŁODZI

  • Adres zamawiającego

    98-220 Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    530000/271/4/2019/ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    (CPV) 90910000-9
    Dodatkowy kod lub kody CPV 90911200-8, 90911300-9, 90914000-7, 98310000-9, 90620000-9, 90630000-2, 77310000-6
    Kompleksowe sprzątanie obiektów II Oddziału ZUS w Łodzi będzie polegało na utrzymaniu czystości wewnątrz budynków oraz na sprzątaniu terenu zewnętrznego i pielęgnacji terenów zielonych. Usługa będzie wykonywana w siedzibie Oddziału oraz Terenowych Jednostkach Organizacyjnych. Usługa realizowana będzie w obiektach zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego (Zduńska Wola, Łódź, Pabianice, Sieradz, Wieluń, Pajęczno, Poddębice, Wieruszów, Łask).

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    4 listopada 2019  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: e0f785de-6b4c-489d-af42-fad4b5e69e7f
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 października 2019  14:27

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 października 2019  08:58

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 listopada 2019  15:02

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 listopada 2019  13:10

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 grudnia 2019  09:25