Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
21 lutego 2020 15:00
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Usługa kompleksowego utrzymania czystości i pielęgnacji terenów zielonych
w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu. -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Adres zamawiającego
50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11
-
Województwo
dolnośląskie
-
Numer postępowania
470000/271/18/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90919200-4 Usługi sprzątania biur;
90911200-8 Usługi sprzątania budynków;
90911300-9 Usługi czyszczenia okien;
90620000-9 Usługi odśnieżania;
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
90914000-7 Usługi sprzątania parkingów
90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych;
77311000-3 Usługi utrzymania ogródków ozdobnych
77312000-0 Usługi usuwania chwastów
77312100-1 Usługi odchwaszczania
77314000-4 Usługi utrzymania gruntów
77314100-5 Usługi w zakresie trawników
77315000-1 Usługi w zakresie siewu -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami do niej za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
-
Termin składania ofert
6 marca 2020 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania f61bab0c-454a-4c73-b9be-b69e69972c91
2. Klucz publiczny zamieszczony jest raz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 lutego 2020 08:25
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 lutego 2020 13:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 marca 2020 11:01
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 marca 2020 13:23
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 marca 2020 15:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia15 kwietnia 2020 10:01
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Lidia Fedeczko, e-mail: lidia.fedeczko@zus.pl, telefon 71 36-06-496
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia