Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 maja 2020 12:30
-
Tytuł postępowania
Wymiana dźwigów w budynku O/ZUS Bydgoszcz
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Bydgoszczy
-
Adres zamawiającego
ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Numer postępowania
040000/271/VI/2020/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana dźwigów w budynku O/ZUS Bydgoszcz.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
Część I zamówienia - Wymiana dźwigu w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33.
Zakres robót: W części dotyczącej dokumentacji technicznej:
opracowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu wraz z branżami towarzyszącymi;
uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na realizację robót na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, jeśli takie decyzje są wymagane przepisami prawa budowlanego;
przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29.06.2018 r. o dozorze technicznym oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17.12.2001 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego.
W części dotyczącej wymiany dźwigu:
demontaż podzespołów dźwigowych podlegających wymianie, ich wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy; Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kwotę uzyskaną ze sprzedaży złomu za elementy metalowe demontowanego urządzenia;
montaż pomostów montażowych w zależności od technologii montażu dźwigu;
montaż tablicy wstępnej oraz tablicy sterowej;
montaż falownika;
montaż systemu zjazdu awaryjnego, systemu zjazdu pożarowego, systemu odzysku energii elektrycznej oraz systemu zdalnego monitoringu technicznego dźwigu;
montaż zespołu napędowego windy wraz z systemem ich monitoringu;
montaż ogranicznika prędkości z obciążką i liną;
montaż ramy kabiny z chwytaczami w przypadku dźwigu pojedynczego;
montaż prowadników ślizgowych ruchomych ramy kabiny;
montaż kabiny, drzwi kabinowych oraz drzwi szybowych;
montaż blach przy progowych (maskujących) ze stali nierdzewnej szczotkowanej;
montaż wsporników i kotew w dźwigu;
wymiana prowadnic kabiny, prowadnic przeciwwagi oraz przeciwwagi z obciążeniem;
montaż słupków pod zderzaki w podszybiu oraz montaż zderzaków;
montaż kasety dyspozycji w kabinach;
montaż piętrowskazywaczy ze strzałkami kierunku jazdy w kabinach i na parterze oraz kaset ze wskaźnikami kierunku jazdy na pozostałych przystankach (wszystkie kasety powinny być wyposażone w informację akustyczną o dojeździe kabiny na przystanek typu „gong");
montaż systemu komunikacji między kabiną a służbami ratowniczymi – linia analogowa lub łączność cyfrowa przez sieć GSM z serwisem wind;
montaż systemu komunikacji między kabiną a maszynownią;
montaż systemu komunikatów głosowych w kabinie informujących o numerze piętra;
montaż osłon na elementach ruchomych w szybie i w maszynowni (m.in. ogranicznik prędkości, przeciwwaga);
montaż instalacji elektrycznych i sterowniczych dźwigu w maszynowni, szybie windowym
i na kabinie windy;
montaż oświetlenia szybu windowego;
montaż drabinek w podszybiu;
montaż innych elementów niezbędnych dla prawidłowej pracy i eksploatacji windy osobowej;
wyposażenie kabiny dźwigu osobowego w składane siedzenie na wysokości 50 cm od poziomu podłogi, o szerokości 40-50 cm i długości 30-40 cm.
W części dotyczącej przygotowania szybu i maszynowni pod dźwig:
oczyszczenie i pomalowanie kratek wentylacyjnych;
odnowienie powłok malarskich w szybie;
obróbka drzwi szybowych po ich zamontowaniu.
W części dotyczącej przekazania dźwigu Zamawiającemu i włączenia do eksploatacji:
udział w badaniu wymienionego dźwigu przeprowadzanym przez UDT oraz doprowadzenie do odbioru i do wydania decyzji o dopuszczeniu windy do bieżącej eksploatacji;
uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu;
przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego dźwigu;
opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu.
Całość robót wykonać zgodnie z:
obowiązującymi normami,przepisami, w tym przepisami BHP,sztuką budowlaną.
Część II zamówienia – Wymiana dźwigu osobowego w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a bud. A
W części dotyczącej dokumentacji technicznej:
opracowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu wraz z branżami towarzszącymi;
uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na realizację robót na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, jeśli takie decyzje są wymagane przepisami prawa budowlanego;
przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29.06.2018 r. o dozorze technicznym oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17.12.2001 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego.
W części dotyczącej wymiany dźwigu:
demontaż podzespołów dźwigowych podlegających wymianie, ich wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kwotę uzyskaną ze sprzedaży złomu za elementy metalowe demontowanego urządzenia;
montaż pomostów montażowych w zależności od technologii montażu dźwigu;
montaż tablicy wstępnej oraz tablicy sterowej;
montaż falownika;
montaż systemu zjazdu awaryjnego, systemu zjazdu pożarowego, systemu odzysku energii elektrycznej oraz systemu zdalnego monitoringu technicznego dźwigu;
montaż zespołu napędowego windy wraz z systemem ich monitoringu;
montaż ogranicznika prędkości z obciążką i liną;
montaż ramy kabiny z chwytaczami w przypadku dźwigu pojedynczego;
montaż prowadników ślizgowych ruchomych ramy kabiny;
montaż kabiny, drzwi kabinowych oraz drzwi szybowych;
montaż blach przy progowych (maskujących) ze stali nierdzewnej szczotkowanej;
montaż wsporników i kotew w dźwigu;
wymiana prowadnic kabiny, prowadnic przeciwwagi oraz przeciwwagi z obciążeniem;
montaż słupków pod zderzaki w podszybiu oraz montaż zderzaków;
montaż kaset wezwań na przystankach oraz kasety dyspozycji w kabinach;
montaż piętrowskazywaczy ze strzałkami kierunku jazdy w kabinach i na parterze oraz kaset ze wskaźnikami kierunku jazdy na pozostałych przystankach (wszystkie kasety powinny być wyposażone w informację akustyczną o dojeździe kabiny na przystanek typu „gong");
montaż systemu komunikacji między kabiną a służbami ratowniczymi – linia analogowa lub łączność cyfrowa przez sieć GSM z serwisem wind;
montaż systemu komunikacji między kabiną a maszynownią;
montaż systemu komunikatów głosowych w kabinie informujących o numerze piętra;
montaż osłon na elementach ruchomych w szybie i w maszynowni (m.in. ogranicznik prędkości, przeciwwaga);
montaż instalacji elektrycznych i sterowniczych dźwigu w maszynowni, szybie windowym
i na kabinie windy;
montaż oświetlenia szybu windowego;
montaż drabinek w podszybiu;
montaż innych elementów niezbędnych dla prawidłowej pracy i eksploatacji windy osobowej;
wyposażenie kabiny dźwigu osobowego w składane siedzenie na wysokości 50 cm od poziomu podłogi, o szerokości 40-50 cm i długości 30-40 cm.
W części dotyczącej przygotowania szybu i maszynowni pod dźwig:
wymiana zamka w drzwiach do maszynowni;
oczyszczenie i pomalowanie kratek wentylacyjnych;
odnowienie powłok malarskich w szybie i w maszynowni;
obróbka drzwi szybowych po ich zamontowaniu.
W części dotyczącej przekazania dźwigu Zamawiającemu i włączenia do eksploatacji:
udział w badaniu wymienionego dźwigu przeprowadzanym przez UDT oraz doprowadzenie do odbioru i do wydania decyzji o dopuszczeniu windy do bieżącej eksploatacji;
uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu;
przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego dźwigu;
opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu.
Całość robót wykonać zgodnie z: obowiązującymi normami,przepisami, w tym przepisami BHP, sztuką budowlaną.
Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy)- dotyczy cz. I i II zamówienia:
42416100–6 Windy
43322000–6 Urządzenia do demontażu
45313100–5 Instalowanie wind -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz sala nr 24 – Dziennik Podawczy (parter budynku)
Zamawiający informuje, że oferty dostarczane przez Pocztę Polską oraz kurierów poddane będą obowiązkowej jednodniowej kwarantannie, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed otwarciem. -
Termin składania ofert
15 czerwca 2020 13:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2020 r. o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 027 – wejście do budynku od strony bocznej Oddziału ZUS – wejście drogą ewakuacyjną.
Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
w sprawach przedmiotu zamówienia – Ilona Wadzińska, Joanna Maleszyk Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-14.00, tel. 52 3418309,
w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-14.00 tel. 52 3418308.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2020 10:06
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia09 czerwca 2020 09:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia09 czerwca 2020 08:40
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
24 czerwca 2020 13:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia09 czerwca 2020 08:40
-
Zmiana dotyczy
Dodatkowe informacje
-
Treść zmiany
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.06.2020 r. o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 027 – wejście do budynku od strony bocznej Oddziału ZUS – wejście drogą ewakuacyjną.
Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
w sprawach przedmiotu zamówienia – Ilona Wadzińska, Joanna Maleszyk Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-14.00, tel. 52 3418309,
w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-14.00 tel. 52 3418308.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
24 czerwca 2020 13:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 czerwca 2020 14:59
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 czerwca 2020 11:24
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 czerwca 2020 14:40
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia04 września 2020 14:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia18 września 2020 07:23
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, tel. 52 3418308, zampubl_bydgoszcz@zus.pl
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia