Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
9 lipca 2020 15:39
-
Kategoria zakupowa
Usługi pocztowe
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usług przekazywania środków pieniężnych w formie przekazów pocztowych lub przekazów pieniężnychnadawanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Adres zamawiającego
ul. Młynowa 29
15-404 Białystok -
Województwo
podlaskie
-
Numer postępowania
010000/271/5/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na doręczaniu środków pieniężnych, nadawanych za pomocą Internetu przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, zwany dalej Zamawiającym Doręczone adresatom kwoty pieniężne określone w przekazach stanowią środki zaewidencjonowane na subkontach ubezpieczonych będących członkami Otwartych Funduszy Emerytalnych, zwroty nadpłaconych składek, zwroty kosztów stawiennictwa osób wezwanych na komisje lekarskie.
2. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie z Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy):
1) 64110000-0 usługi pocztowe
2) 66000000-0 usługi finansowe i ubezpieczeniowe
3. Doręczanie środków pieniężnych może być realizowane w formie:
1)przekazów pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2020 r., poz. 1041) lub
2) przekazów pieniężnych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. z 2020 r., poz. 794), pod warunkiem, że udostępnienie (wypłata) odbiorcy kwoty pieniężnej będzie następowało poprzez doręczenie tej kwoty na adres wskazany przez Zamawiającego. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Sala Obsługi Klienta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, parter, stanowisko nr 3
-
Termin składania ofert
20 lipca 2020 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemy zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zaleca złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, tj. do dnia 01.07.2020 r. aby umożliwić przekazanie jej do kwarantanny przed upływem terminu na otwarcie ofert. Z uwagi na obowiązujący na terenie kraju stan epidemii, wprowadzony zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1239 ze zm.) w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2. W okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego kwarantannie poddawana jest cała korespondencja wpływająca do Zamawiającego w tym także oferty przetargowe.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 lipca 2020 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15;
3. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są:
Beata Piskor, tel. 85 74 86 731
Andrzej Wiśniewski, Tomasz Łukaszuk tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 907
Informacje będą udzielane w godz. 8:00 – 15:00 z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 lipca 2020 13:06
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia17 lipca 2020 14:02
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
-
Szczegóły zmiany
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 lipca 2020 14:07
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia22 lipca 2020 14:08
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania