Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 października 2020 12:56
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Wykonywanie serwisu dźwigów osobowych i towarowych, oraz utrzymania pogotowia dźwigowego, zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22 i ul. Andre Citroena 2 oraz Inspektoratu ZUS w Gryficach przy ul. Dąbskiego 5.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres zamawiającego
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin -
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
271/PN/U/8/ZAP/2020
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
50531400-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów (CPV ogólny)
50750000-7 Usługi w zakresie konserwacji wind
50740000-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin -
Termin składania ofert
23 października 2020 11:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Ofertę można przesłać lub złożyć na adres zamawiającego:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin
2. Ofertę można złożyć w następujących formach:
osobiście,
za pośrednictwem Poczty Polskiej,
za pośrednictwem posłańca/kuriera,
Zamawiający informuje, że nie należy składać ofert w inny sposób niż wskazany powyżej.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności za terminowe złożenie oferty w inny sposób, w szczególności gdy zostanie złożona do urny na korespondencję znajdującej się przed wejściem do budynku na I piętrze.
UWAGA !!
1. w przypadku złożenia oferty osobiście należy skontaktować się telefonicznie z pracownikami Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych pod nr tel. 91 459 69 53 lub 91 459 65 78. Pracownik zamówień publicznych odbierze ofertę osobiście na I piętrze przy wejściu do budynku i przekaże wykonawcy potwierdzenie złożenia oferty,
2. oferty dostarczone przez Pocztę Polską poddane będą obowiązkowej 1-dniowej kwarantannie. W związku z tym zaleca się złożyć ofertę w terminie uwzględniającym poddanie jej kwarantannie przed dniem otwarcia. Zamawiający zaleca potwierdzenie przez wykonawcę drogą e-mail lub telefonicznie 91 459 69 53 lub 91 459 65 78 faktu wysłania oferty do zamawiającego,
3. oferta składana osobiście oraz za pośrednictwem posłańców/kurierów nie podlega kwarantannie o której mowa powyżej. Zamawiający zaleca potwierdzenie przez wykonawcę drogą e-mail lub telefonicznie 91 459 69 53 lub 91 459 65 78 faktu wysłania oferty do zamawiającego.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.10.2020 r. o godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, piętro III, pok. 230.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 października 2020 13:38
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia20 listopada 2020 08:48
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia19 stycznia 2021 13:07
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Joanna Siedlecka
e-mail: joanna.siedlecka01@zus.pl
tel. 91 459 69 53 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia