Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    28 grudnia 2020  12:00

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Zakup urządzeń platformy x86 wraz z usługą opieki serwisowej

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    03-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/48/20

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    I. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    - 30233000-1 – Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
    - 48820000-2 – Serwery,
    - 72611000-6 – Usługi w zakresie wsparcia technicznego.

    II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzeń platformy x86 wraz z Gwarancją Wykonawcy, świadczenie Usług Serwisu Gwarancyjnego oraz świadczenie Usług wsparcia dla wdrożonych urządzeń.
    1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
    1.1. Część A zamówienia (macierze) – Zakup i wdrożenie macierzy dyskowych platformy x86 wraz z Gwarancją Wykonawcy, świadczeniem Usług Serwisu Gwarancyjnego oraz świadczeniem Usług Wsparcia.
    1.2. Część B zamówienia (serwery) – Zakup i wdrożenie serwerów platformy x86 wraz z Gwarancją Wykonawcy, świadczeniem Usług Serwisu Gwarancyjnego oraz świadczeniem Usług Wsparcia.
    2. Zamawiający przewiduje udzielenie prawa opcji w Części A zamówienia i w Części B zamówienia.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
    Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    28 stycznia 2021  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania - eb3e285b-9724-4efd-bcdd-073f88ca2432
    2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    2.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2.2 format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    2.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    2.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
    5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, o godzinie 13:00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 stycznia 2021  13:00

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 stycznia 2021  13:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 lutego 2021  11:45

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 lutego 2021  12:28

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lutego 2021  12:56

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lutego 2021  13:39
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany terminu składania ofert:
    było "11.03.2021 godz. 10:00" jest "16.03.2021 r. godz. 10:00."

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    16 marca 2021  10:00