Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
18 lutego 2021 13:17
-
Tytuł zamówienia
Niszczenie dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby Oddziału ZUS w Olsztynie i TJO.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Numer postępowania
230000/273/03/2021-ZAPIII
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
26 lutego 2021 11:00
-
Dodatkowe informacje
1.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.02.2021 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego.
2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
Agnieszka Jagaczewska
Starszy Inspektor, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych
T: 89 521 24 77
E: ZAP_Olsztyn@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami: 07:00-15:00 (pn.- pt.)
Osoba odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia:
Iwona Babecka, Specjalista, Wydział Administracyjno - Gospodarczy, tel. 89 521 45 30.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 marca 2021 14:16
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania