Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
22 maja 2017 12:58
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla III Oddziału ZUS w Warszawie.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
550000/271/4/2017-CZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
71.32.10.00-4 – usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych,
71.24.20.00-6 – przygotowanie przedsięwzięcia i projektu i oszacowanie kosztów,
71.00.00.00-8 – usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie zamawiającego - ul. Czerniakowska 16 (wejście od ul. Czerniakowskiej, budynek VGB), w Centrum Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 108 lub przesłać na adres zamawiającego:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
III Oddział w Warszawie
00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
Centrum Zamówień Publicznych, pok. 108
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty złożone w innym miejscu niż wskazane powyżej. -
Termin składania ofert
31 maja 2017 10:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.05.2017 r. o godz. 11:00, w siedzibie zamawiającego – ul. Czerniakowska 16 (wejście od ul. Czerniakowskiej, budynek VGB), w Centrum Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 109.
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
Adam Konopko - tel. 22 890 43 92
Agnieszka Kawerska - tel. 22 890 43 41
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia31 maja 2017 13:50
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 lipca 2017 10:15
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 lipca 2017 10:17
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia28 sierpnia 2017 13:41
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
Adam Konopko - tel. 22 890 43 92 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia