Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
23 maja 2017 10:01
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wymiana kasetonów sufitu podwieszanego w pomieszczeniach oraz wymiana posadzki i malowanie garażu i przedsionka w budynku B Oddziału ZUS w Pile
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Pile
-
Adres zamawiającego
ul. Dr. Drygasa 7, 64-920 Piła
-
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
270000/271/16/2017-ADG
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45432120-1 Instalowanie nawierzchni podłogowych
45442100-8 Roboty malarskie -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Oddziału ZUS w Pile, ul. Dr. Drygasa 7, budynek A, pokój 307 – w terminie do dnia 9 czerwca 2017 r. do godz. 12:00.
-
Termin składania ofert
9 czerwca 2017 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Oddziału ZUS w Pile, ul. Dr. Drygasa 7, budynek A – pok. 306, w dniu 9 czerwca 2017 r. o godz. 12:15.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia09 czerwca 2017 13:42
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 czerwca 2017 09:33
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia29 czerwca 2017 11:17
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Andrzej Pyrcz, 67-2105885
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia