Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
8 września 2017 14:24
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont okresowy w siedzibie Inspektoratu ZUS w Pułtusku przy ul. Daszyńskiego 4.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/271/16/2017-CZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45453000-7
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, III piętro, pokój 403 – Centrum Zamówień Publicznych
-
Termin składania ofert
25 września 2017 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2017r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna.
4. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
Magdalena Kalota
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Centrum Zamówień Publicznych
e-mail: CZP_Plock@zus.pl
tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 262-56-60
w sprawach proceduralnych
Tomasz Świątkowski
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Referat Nieruchomości
tel. (24) 262-52-71 wew. 24-15,
w sprawach dot. opisu przedmiotu zamówienia
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 września 2017 10:49
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia25 września 2017 10:57
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
W ogłoszeniu jest: Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku, gdy zmiana terminu jest spowodowana: a. siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową, b. wystąpieniem wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji określonego rodzaju robót, mających wpływ na zmianę terminu realizacji umowy, c. przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, d. koniecznością wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji. 9.W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, Wykonawca zobowiązuje się wykonać te roboty. Podstawą do sporządzenia kosztorysu jest zastosowanie wskaźników cenotwórczych (stawka robocizny, narzut z tytułu kosztów pośrednich, zysku, ceny materiałów i sprzętu) ustalonych wg średnich stawek wyd. SEKOCENBUD z okresu wykonania robót i wbudowania materiałów. W przypadku ich braku – wg faktur zakupu lub cen najmu sprzętu, po wcześniejszym uzgodnieniu tych cen z Zamawiającym.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku, gdy zmiana terminu jest spowodowana: a.siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową, b.wystąpieniem wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji określonego rodzaju robót, mających wpływ na zmianę terminu realizacji umowy, c.przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, d.koniecznością wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji. e.wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności zaistnieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. opady uniemożliwiające kontynuowanie prac, niskie temperatury uniemożliwiające prowadzenie robót).2.Każda ze Stron, powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 2 zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia. 3.Okoliczności, o których mowa w ust. 2 oraz ich przyczyny muszą być odnotowane w dzienniku budowy oraz muszą być udokumentowane protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Na tej podstawie termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony o ilość dni, w których roboty budowlane nie mogły być wykonywane (termin wykonania zamówienia zostanie wydłużony o okres trwania przeszkody). 4.W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, Wykonawca zobowiązuje się wykonać te roboty. Podstawą do sporządzenia kosztorysu jest zastosowanie wskaźników cenotwórczych (stawka robocizny, narzut z tytułu kosztów pośrednich, zysku, ceny materiałów i sprzętu) ustalonych wg średnich stawek wyd. SEKOCENBUD z okresu wykonania robót i wbudowania materiałów. W przypadku ich braku – wg faktur zakupu lub cen najmu sprzętu, po wcześniejszym uzgodnieniu tych cen z Zamawiającym. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
25 września 2017 12:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 września 2017 08:25
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia09 października 2017 07:44
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia19 października 2017 09:29
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Magdalena Kalota, e-mail: czp_plock@zus.pl, tel. 24 262 52 71 wew. 25-05
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia