Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 sierpnia 2019  08:12

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy mebli

  • Tytuł postępowania

    Zakup wyposażenia do SOK w Inspektoracie ZUS w Zamościu.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Biłgoraju

  • Adres zamawiającego

    ul. Kościuszki 103,
    23-400 Biłgoraj

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    030000/271/5/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1) 39130000-2 Meble biurowe
    2) 39134000-0 Meble komputerowe
    3) 39151300-8 Meble modułowe
    4) 39161000-8 Meble przedszkolne
    5) 39112000-0 Krzesła
    6) 39113100-8 Fotele
    7) 44112300-1 Przegrody

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko „INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy”.

  • Termin składania ofert

    22 sierpnia 2019  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie przewiduje się zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie przewiduje się zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    1. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
    1) otwarcie ofert nastąpi w dniu: 22.08.2019 r. o godz. 9:30;
    2) miejsce otwarcia: siedziba Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala szkoleniowa (nr 406 ) lub pokój nr 214.

    2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
    1) Monika Bednarz – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103;
    2) Sabina Nizio – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
    3. Osoby o których mowa w pkt 2 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 sierpnia 2019  12:33

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 września 2019  08:25

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 października 2019  12:59