Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
4 grudnia 2020 15:48
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Koszalinie
-
Adres zamawiającego
ul. Juliana Fałata 30
75-434 Koszalin -
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
170000/271/8/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90910000-9 Usługi sprzątania
90911200-8 Usługi sprzątania budynków
90911300-9 Usługi czyszczenia okien
90914000-7 Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 Usługi sprzątania biur
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
90620000-9 Usługi odśnieżania
90921000-9 Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90900000-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90911100-7 Usługi sprzątania miejsc noclegowych
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 Usługi w zakresie trawników -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/
-
Termin składania ofert
7 stycznia 2021 08:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania 81f2de89-c037-4308-a32b-cce9b6c881d0
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 grudnia 2020 13:27
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 grudnia 2020 09:41
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 stycznia 2021 13:31
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia23 marca 2021 13:39
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia28 kwietnia 2021 11:49
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
- Barbara Wojtan,
Specjalista, ZUS Oddział w Koszalinie, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
- Katarzyna Saporowska,
Specjalista, ZUS Oddział w Koszalinie, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
T: +48 94 348 55 14
E: zap_koszalin@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia