Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    4 grudnia 2020  15:48

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Koszalinie

  • Adres zamawiającego

    ul. Juliana Fałata 30
    75-434 Koszalin

  • Województwo

    zachodniopomorskie

  • Numer postępowania

    170000/271/8/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90910000-9 Usługi sprzątania
    90911200-8 Usługi sprzątania budynków
    90911300-9 Usługi czyszczenia okien
    90914000-7 Usługi sprzątania parkingów
    90919200-4 Usługi sprzątania biur
    90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
    90620000-9 Usługi odśnieżania
    90921000-9 Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
    90900000-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
    90911100-7 Usługi sprzątania miejsc noclegowych
    77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
    77314100-5 Usługi w zakresie trawników

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal/

  • Termin składania ofert

    7 stycznia 2021  08:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania 81f2de89-c037-4308-a32b-cce9b6c881d0
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 grudnia 2020  13:27

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 grudnia 2020  09:41

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 stycznia 2021  13:31

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 marca 2021  13:39

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 kwietnia 2021  11:49
  • Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon

    - Barbara Wojtan,
    Specjalista, ZUS Oddział w Koszalinie, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    - Katarzyna Saporowska,
    Specjalista, ZUS Oddział w Koszalinie, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    T: +48 94 348 55 14
    E: zap_koszalin@zus.pl

  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia