Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    31 grudnia 2020  13:42

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT

  • Tytuł postępowania

    „Dostawa i wdrożenie przełączników sieci SAN oraz świadczenie usług serwisu”

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    03-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/63/20

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    32424000 Infrastruktura sieciowa
    32420000 Urządzenia sieciowe
    72611000 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
    72267000 Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
    Przedmiotem zamówienia jest :Dostawa i wdrożenie przełączników sieci SAN oraz świadczenie usług serwisu.
    Na przedmiot zamówienia składa się:
    Część A zamówienia:
    a) dostawa i wdrożenie czterech przełączników dla platformy Mainframe wraz z okablowaniem światłowowodowym,
    b) świadczenie usług serwisu i wsparcia,
    Część B zamówienia:
    a) dostawa 6 sztuk rdzeniowych przełączników SAN,
    b) świadczenie usług serwisu i wsparcia

    Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do Części zamówienia A, polegającego na:
    1. wydłużeniu okresu obowiązywania Umowy w zakresie świadczonych przez Wykonawcę Usług Serwisu i Usług Wsparcia na kolejne 12 miesięczne okresy (maksymalnie 36 kolejnych miesięcy od zakończenia świadczenia usług w ramach podstawowego zakresu od dnia podpisania bez uwag Protokołu Odbioru Wdrożenia). Prawo opcji będzie uruchamiane w przypadku wystąpienia okoliczności, które spowodują, że świadczenie usług przez wybranego wykonawcę i zachowanie ciągłości serwisowej urządzeń - po okresie zamówienia podstawowego - będzie zasadne,
    2. prawie do jednokrotnej usługi relokacji dwóch urządzeń Typ B do nowej lokalizacji.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
    Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    5 lutego 2021  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania - 013bd352-38df-40af-a867-b130259e5519
    2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    2.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2.2 format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    2.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    2.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
    5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, o godzinie 12:00.