Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
31 grudnia 2020 13:42
-
Kategoria zakupowa
Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT
-
Tytuł postępowania
„Dostawa i wdrożenie przełączników sieci SAN oraz świadczenie usług serwisu”
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
03-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/63/20
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
32424000 Infrastruktura sieciowa
32420000 Urządzenia sieciowe
72611000 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72267000 Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
Przedmiotem zamówienia jest :Dostawa i wdrożenie przełączników sieci SAN oraz świadczenie usług serwisu.
Na przedmiot zamówienia składa się:
Część A zamówienia:
a) dostawa i wdrożenie czterech przełączników dla platformy Mainframe wraz z okablowaniem światłowowodowym,
b) świadczenie usług serwisu i wsparcia,
Część B zamówienia:
a) dostawa 6 sztuk rdzeniowych przełączników SAN,
b) świadczenie usług serwisu i wsparcia
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do Części zamówienia A, polegającego na:
1. wydłużeniu okresu obowiązywania Umowy w zakresie świadczonych przez Wykonawcę Usług Serwisu i Usług Wsparcia na kolejne 12 miesięczne okresy (maksymalnie 36 kolejnych miesięcy od zakończenia świadczenia usług w ramach podstawowego zakresu od dnia podpisania bez uwag Protokołu Odbioru Wdrożenia). Prawo opcji będzie uruchamiane w przypadku wystąpienia okoliczności, które spowodują, że świadczenie usług przez wybranego wykonawcę i zachowanie ciągłości serwisowej urządzeń - po okresie zamówienia podstawowego - będzie zasadne,
2. prawie do jednokrotnej usługi relokacji dwóch urządzeń Typ B do nowej lokalizacji. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal -
Termin składania ofert
5 lutego 2021 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania - 013bd352-38df-40af-a867-b130259e5519
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
2.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2.2 format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
2.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
2.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, o godzinie 12:00.