W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
2 kwietnia 2021 08:21
-
Tytuł zamówienia
„Zakup wraz z dostawą maseczek wielokrotnego użytku na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu”
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/273/5/2021-ZAP
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
14 kwietnia 2021 08:00
-
Dodatkowe informacje
Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie postępowania są:
1) Agnieszka Wiśniewska
tel.: +48 61 874 53 00
e-mail: zap_poznan2@zus.pl
2) Marek Żurek
tel.: +48 61 874 53 00
e-mail: zap_poznan2@zus.pl
Wykonawcy mogą składać oferty wyłącznie elektronicznie na adres: zap_poznan2@zus.pl