Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
6 lutego 2019 12:18
-
Kategoria zakupowa
Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa tonerów, tuszy, podzespołów, peryferii komputerowych, osprzętu sieciowego, nośników i środków czyszczących oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek Evolis Primacy Expert a także na zakup i dostawę słuchawek bezprzewodowych oraz materiałów eksploatacyjnych do słuchawek do Oddziałów ZUS w: Białymstoku, Olsztynie i Siedlcach.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres zamawiającego
Plac Konsulatu Polskiego 4
10-959 Olsztyn -
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Numer postępowania
230000/273/02/2019-ZAPII
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
1. Ofertę należy złożyć w języku polskim:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Iwona.Maszkowska@zus.pl (wielkość wiadomości wraz z załącznikami nie powinna przekraczać 8 MB)
lub
- dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: Oddział ZUS w Olsztynie,
ul. 1 Maja 10, 10-118 Olsztyn, Iwona Maszkowska, pok. 105 z dopiskiem „Oferta na zakup i dostawę tonerów, tuszy, podzespołów, peryferii komputerowych, osprzętu sieciowego, nośników i środków czyszczących oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek Evolis Primacy Expert a także na zakup i dostawę słuchawek bezprzewodowych oraz materiałów eksploatacyjnych do słuchawek do Oddziałów ZUS w: Białymstoku, Olsztynie i Siedlcach.* Nie otwierać przed dniem 19.02.2019 r. godziną 10:15, Znak sprawy: 230000/273/02/2019-ZAPII”.
- do 19.02.2019 r. do godziny 10:00
* - wpisać tylko te części, na które Wykonawca faktycznie składa ofertę
2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 19.02.2019 r. o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego – Olsztyn, ul. 1 Maja 10, pok. 105.
3. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
Iwona Maszkowska
Specjalista, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych
T: 89 521 24 77
E: Iwona.Maszkowska@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami: 6.30-14.30 (pn.- pt.)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 lutego 2019 14:20
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania