Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 maja 2019 11:00
-
Tytuł postępowania
Odbiór i niszczenie dokumentacji w Olsztynie i podległych mu terenowych jednostkach organizacyjnych.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres zamawiającego
10-959 Olsztyn
Plac Konsulatu Polskiego 4 -
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Numer postępowania
230000/273/11/2019-ZAPV
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.Ofertę należy złożyć w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: anna.zalewska02@zus.pl (wielkość wiadomości wraz z załącznikami nie powinna przekraczać 8 MB)
lub
dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: ZUS Oddział w Olsztynie,
ul. 1 Maja 10, 10-118 Olsztyn, Anna Zalewska pok. 105 z dopiskiem „Oferta na odbiór i niszczenie dokumentacji w Olsztynie i TJO, nie otwierać przed 28 maja 2019r., godzina: 10:15”
- do dnia: 28 maja 2019 r., do godz. 10:00
3. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 28 maja 2019 r. o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego – Olsztyn, ul. 1 Maja 10, pok. 105.
4. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
Anna Zalewska
Specjalista, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych
T: 89 521-24-52
E: anna.zalewska02@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami: 7.00-15.00 (pn.- pt.).
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
-
Data publikacji ogłoszenia27 maja 2019 13:48
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
-
Data publikacji ogłoszenia29 maja 2019 09:47
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia18 czerwca 2019 15:17
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 czerwca 2019 14:37
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania