Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
21 maja 2020 12:03
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ W CENTRUM SZKOLENIA W ZAKOPANEM W ODDZIALE ZUS W NOWYM SĄCZU
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Adres zamawiającego
ul. Sienkiewicza 77
33-300 Nowy Sącz -
Województwo
małopolskie
-
Numer postępowania
220000/271/3/2020-ZAP
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
55321000-6 usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 usługi gotowania posiłków
55521200-0 usługi dowożenia posiłków
55510000-8 usługi bufetowe -
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych polegających na przygotowywaniu, gotowaniu oraz wydawaniu przez Wykonawcę całodziennych posiłków dla uczestników szkoleń w Centrum Szkolenia w Zakopanem w obiekcie przy ul. Gimnazjalnej 8. Wykonywanie przedmiotu zamówienia realizowane będzie w wynajmowanych przez Wykonawcę na ten cel pomieszczeniach, do których Zamawiający posiada tytuł prawny, wraz z wynajmowanym sprzętem i wyposażeniem. Dodatkowo na doraźne potrzeby Zamawiającego Wykonawca będzie prowadził dowóz Poczęstunku oraz Serwisu kawa/herbata na ul. Smrekową 22 a w Zakopanem. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z zasadami sztuki kulinarnej, obowiązującymi przepisami i normami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Umowy.
Najem dotyczy pomieszczeń znajdujących się w obiekcie Centrum Szkolenia przy ul. Gimnazjalnej 8 w Zakopanem o łącznej powierzchni 464,10 m2. Pomieszczenia znajdują się w przyziemiu (stołówka z zapleczem ) - 361,32 m2 oraz na parterze (bufet) – 102,78 m2 . -
Kryteria oceny ofert
Całkowita cena oferty brutto 80%
Wydłużenie podstawowych godzin wydawania kolacji 20% -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Ofertę składa się:
1.w formie pisemnej wraz z załącznikami (dotyczy również złożenia/uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 2, 2f, 3 oraz 3a ustawy Pzp), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, a także zmiany lub wycofania oferty.
Zamawiający informuje, że w przypadku wyboru tej formy, oferta zostanie poddana obowiązkowej „kwarantannie” przez 1 (słownie: jeden) dzień kalendarzowy, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed otwarciem;
na adres;
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Nowym Sączu
ul. Sienkiewicza 77
33-300 Nowy Sącz
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
z dopiskiem: Oferta na świadczenie usług żywieniowych
lub
2.w formie elektronicznej za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (dotyczy również złożenia/ uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 2, 2f, 3 oraz 3a ustawy Pzp), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, a także zmiany lub wycofania oferty.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty. -
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
30 czerwca 2020 13:00
-
Dodatkowe informacje
Id postępowania: 55c6ffa0-f45f-4f97-95b3-7f5a5e1ddd68
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia19 czerwca 2020 11:41
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia30 czerwca 2020 14:00
-
Szczegóły zmiany
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia07 lipca 2020 11:20
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 września 2020 12:45
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania