W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Tryb podstawowy

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 kwietnia 2021  09:50

  • Nazwa zamówienia

    Remont izolacji przeciwwodnej wraz z naprawą uszkodzonych elementów w części podpiwniczonej budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Łodzi

  • Adres zamawiającego

    ul. Zamenhofa 2
    90-431 Łódź

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    210000/271/4/2021-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Termin składania ofert

    26 kwietnia 2021  10:00

Specyfikacja warunków zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 kwietnia 2021  10:09

Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 kwietnia 2021  11:52
  • Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

    1 183 714,29 zł brutto

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 kwietnia 2021  11:53

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 maja 2021  09:35

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 maja 2021  14:14