Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
17 września 2018 14:53
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Inspektoratu ZUS Warszawa-Żoliborz w formule zaprojektuj i wybuduj.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
440000/272/26/ZAP/2018/ZP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ZAP_Warszawa1@zus.pl
lub
dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, bud. przy ul. Miodowej 5, pok. 3
- do 25 września 2018 r. do godz. 10.00.
Ofertę złożoną w formie elektronicznej należy zaszyfrować hasłem składającym się co najmniej z 8 znaków.
Oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie została zaszyfrowana nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Po terminie składania ofert określonym w niniejszym Zapytaniu, należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na ww. adres mailowy do godz. 10.30 informację zawierającą hasło w celu otwarcia oferty.
Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania są:
W sprawach formalnych:
Olga Górska,
Inspektor, I Oddział ZUS w Warszawie Wydział Zamówień Publicznych
T: +48 22 538 22 45
E: ZAP_Warszawa1@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Robert Ruciński
Kierownik referatu nieruchomości, I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy
T: +48 22 538 26 41,
E: robert.rucinski@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)
Zbigniew Wójcik
Inspektor nadzoru, I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy
+48 22 538 26 59
Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.-pt.)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 września 2018 13:54
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania