Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 grudnia 2019  10:53

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy artykułów spożywczych i wody

  • Tytuł postępowania

    Dostawa wody i kubeczków jednorazowych dla I Oddziału ZUS w Warszawie wraz z dzierżawą dystrybutorów.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Warszawie

  • Adres zamawiającego

    00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    440000/272/37/ZAP/2019/ZP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania, wraz w formularzem cenowym będącym załącznikiem nr 3 oraz wypełnioną klauzulą RODO będącą załącznikiem nr 5 do Zapytania.
    Ofertę należy złożyć w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ZAP_Warszawa1@zus.pl
    lub
    dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: I Oddział ZUS w Warszawie, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, bud. A przy ul. Miodowej 5, pok. 3
    - do 16.12.2019 r. do godz. 10.00.
    Ofertę złożoną w formie elektronicznej należy zaszyfrować hasłem składającym się co najmniej z 8 znaków.
    Oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie została zaszyfrowana nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.


    Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami
    W sprawach formalnych:
    Tomasz Niedziela,
    Referent, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    T: +48 22 538 20 76
    E: ZAP_Warszawa1@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-15.00 (pn.- pt.)


    W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
    Dorota Kol
    Starszy referent, Wydz. Administracyjno-Gospodarczy-ADG
    T: +48 22 538 26 03
    E: dorota.kol@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-15.00 (pn.- pt.)

    Joanna Dmitruk
    Starszy inspektor, Wydz. Administracyjno-Gospodarczy-ADG
    T: + 22 538 26 89
    E: joanna.dmitruk@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-15.00 (pn.- pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 grudnia 2019  10:10