Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
16 października 2018 13:00
-
Kategoria zakupowa
Usługi szkoleniowe
-
Tytuł postępowania
zakup szkoleń informatycznych w zakresie oprogramowania użytkowego
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, u
l. Szamocka 3, 5,
01-748 Warszawa, -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/37/17
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
80510000–2 – usługi szkolenia specjalistycznego
-
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
część I: Szkolenia w zakresie „MS Office”
część II: Szkolenia w zakresie „Adobe”
część III: Szkolenia w zakresie „Active Reports”
część IV: Szkolenia w zakresie „Archicad”
część V: Szkolenia w zakresie „Autodesk Robot Structural Analysis”
część VI: Szkolenia w zakresie „CRISC”
część VII: Szkolenia w zakresie „Crystal Reports”
część VIII: Szkolenia w zakresie „Cyber Security”
część IX: Szkolenia w zakresie „Pracy z danymi i obiektami wynikowymi”
część X: Szkolenia w zakresie „Qlik View”
część XI: Szkolenia w zakresie „Slide Design”
część XII: Szkolenia w zakresie „Analysis Studio” -
Kryteria oceny ofert
Przy wyborze oferty w części I-XII Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Całkowita cena brutto oferty (C) - 80 %
Łączna liczba przeszkolonych przez Wykonawcę osób (bez szkoleń e-learningowych) z zakresu tematycznego danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (S) - 10 %
Łączna liczba dni szkoleniowych przeprowadzonych przez trenerów, którzy będą realizowali daną część zamówienia, z zakresu tematycznego danej części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (DT) - 10 % -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub poprzez posłańca od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ofertę zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia,
-
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
16 listopada 2018 09:00
-
Dodatkowe informacje
Warunki udziału w postępowaniu określone zostały w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (pkt 4.1.1.4.), stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia05 listopada 2018 09:00
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia28 grudnia 2018 16:15
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia16 stycznia 2019 14:00
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
Dotyczy części II i części VII zamówienia
umowy zostały zawarte w dniu 14.01.2019 r. z wykonawcą:
Vavatech Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie 02-548 przy ul Olesińskiej 21
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia23 stycznia 2019 13:40
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
Dotyczy części I zamówienia
umowa została zawarta w dniu 18.01.2019 r. z wykonawcą:
Comarch S.A. Al. Jana Pawła II 39a, 31-864 Kraków