Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
21 czerwca 2017 12:38
-
Kategoria zakupowa
Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT
-
Tytuł postępowania
Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych ZUS.
1.Przedmiotem postępowania jest dostawa, przystosowanie instalacji zasilających oraz instalacja zasilaczy bezprzerwowych UPS w niżej wskazanych lokalizacjach:
-Część 1) zasilacz UPS o mocy 3 kVA dla Biura Terenowego w Grajewie,
ul. Wojska Polskiego 66a – 1szt.
-Część 2) zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Gubinie, ul. Słowackiego 2 – 1szt.
-Część 3) zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Inspektoratu w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1– 1szt.
-Część 4) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Kraśniku, ul. Ks. J. Popiełuszki 3A – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
-Część 5) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Skarżysku Kamiennej,
ul. Kossaka 3–1szt.
-Część 6) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Brzegu, ul. Starobrzeska 28c – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
-Część 7) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Zawierciu, ul. Blanowska 2 – 1szt.
-Część 8) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Ełku, ul. Wojska Polskiego 73 – 1szt.
-Część 9) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Inspektoratu w Przeworsku, ul. Dworcowa 1– 1szt.
-Część 10) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Oddziału w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15b – 1szt. UPS nie podlega utylizacji.
-Część 11) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Oddziału w Częstochowie, ul. Okólna 17/19 – 1szt.
-Część 12) zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65 – 1szt.
-Część 13) zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Wałbrzychu, ul. Kasztanowa 1 – 1szt.
-Część 14) zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33– 1szt.
-Część 15) zasilacz UPS o mocy 80 kVA dla Oddziału w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33– 1szt. -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres zamawiającego
Plac Konsulatu Polskiego 4,
10-959 Olsztyn -
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Numer postępowania
230000/271/02/2017-ADG-ZAPV
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
31.15.40.00-0 – bezprzestojowe źródła energii
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Olsztynie,
Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
ul. 1 Maja 10, pok. 105, 10-118 Olsztyn. -
Termin składania ofert
25 lipca 2017 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 lipca 2017 10:08
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia21 lipca 2017 10:11
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
02 sierpnia 2017r. 10:00
-
Termin składania ofert
2 sierpnia 2017 10:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 sierpnia 2017 07:02
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia30 sierpnia 2017 12:21
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia11 października 2017 07:49
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Anna Dudek
e-mail. anna.dudek01@zus.pl
Tel. 89 521 24 52 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia