Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
8 października 2018 11:00
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Kompleksowe sprzątanie obiektów i przylegającego terenu w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21a oraz podległych placówkach terenowych
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Radomiu
-
Adres zamawiającego
26-600 Radom, ul. Czachowskiego 21A.
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
310000/271/005-2018/ADG-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 90911200-8 – usługi sprzątania budynków
- 90919200-4 – usługi sprzątania biur
- 77314100–5 – usługi w zakresie trawników
- 90610000–6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic
- 90620000–9 – usługi odśnieżania
- 90630000–2 – usługi usuwania oblodzeń
- 90911300–9 – usługi czyszczenia okien -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, ul. Czachowskiego 21a, 26-600 Radom – Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji, pokój nr 002 (Sala Obsługi Klienta – parter – wejście B),
-
Termin składania ofert
15 listopada 2018 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
*w zakresie dotyczącym spraw formalno-prawnych:
Grzegorz Kozicki, Starszy Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych,
48 38-56-375, e–mail: grzegorz.kozicki@zus.pl
*w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Robert Wężykowski, Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego,
48 38 56 400, e–mail: robert.wezykowski@zus.pl,
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 października 2018 15:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 listopada 2018 14:03
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 grudnia 2018 10:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 stycznia 2019 10:28
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia