Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 marca 2020 14:49
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Montaż drzwi automatycznych w budynkach Inspektoratów Augustów, Siemiatycze i Suwałki Oddziału ZUS w Białymstoku
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Adres zamawiającego
ul. Młynowa 29
15-404 Białystok -
Województwo
podlaskie
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45421100-5 instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów
45442100-8 roboty malarskie
45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45312100-8 instalowanie przeciwpożarowych systemów pożarowych. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Sekretariat dyrektora ZUS Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, bud. B, II piętro, pok. 201
-
Termin składania ofert
17 kwietnia 2020 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemy zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 kwietnia 2020 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15;
2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Andrzej Wiśniewski, Tomasz Łukaszuk tel. 85 74 86 748; Piotr Żarów tel. 85 74 86 846
3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP: 525554-N-2020 z dnia 2020-03-20 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia10 kwietnia 2020 10:38
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania