Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
23 marca 2021 12:54
-
Tytuł zamówienia
SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH ORAZ WEWNETRZNEJ SIECI TELEFONICZNEJ W BUDYNKACH ODDZIAŁU ZUS W PŁOCKU I TERENOWYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
Al. Jachowicza 1
09-402 Płock -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/273/2/2021-ZAP
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
31 marca 2021 10:00
-
Dodatkowe informacje
Termin składania ofert: 31.03.2021 roku godz. 10:00.
Składanie ofert wyłącznie drogą elektroniczną.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01.04.2021 roku) do 31.03.2023 roku.
Pierwsza konserwacja w miesiącu kwietniu 2021 roku.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 kwietnia 2021 12:02
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania