Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
9 lipca 2018 09:13
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont dachu w Inspektoracie ZUS w Świebodzinie ul. Sikorskiego 42
Kody CPV:
CPV 45000000 7 Roboty budowlane
CPV 45261910 6 Naprawa dachów
CPV 45261210 9 Wykonanie pokryć dachowych
CPV 45261000 4 Roboty w zakresie wykonania rynien, rur spustowych, obróbki
CPV 45312310 3 Ochrona odgromowa
CPV 45431000 7 Kładzenie płytek -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Zielonej Górze
-
Adres zamawiającego
ZUS Oddział w Zielonej Górze , z siedzibą w Zielonej Górze
przy ul. Kupieckiej 65, 65-426 Zielona Góra -
Województwo
lubuskie
-
Numer postępowania
510000/273/08/2018-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania są:
- W zakresie formalnym:
Inspektor Anna Szlachetka, Inspektor Joanna Bohuszko
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
T: +48 68 329-42-52, 68 329-43-21
E: anna.szlachetka@zus.pl, joanna.bohuszko@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 7.00 - 14:00 (pn.- pt.) - W zakresie przedmiotu zamówienia:
-pracownicy Referatu Nieruchomości , Wydział Administracyjno-Gospodarczy
T: +48 68 455 90 35, 68 455 90 36
Godziny kontaktu - 8.00 - 14:00 (pn.- pt.)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 lipca 2018 12:38
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania