Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
5 grudnia 2016 14:19
-
Tytuł postępowania
Ogłoszenie na Usługi Społeczne
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w I Oddziale ZUS w Poznaniu, II Oddziale ZUS w Poznaniu i Oddziale ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - 3 części
Część nr 1
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach I Oddziału ZUS w Poznaniu.
Część nr 2
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu.
Część nr 3
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim.
Zamówienie na usługi społeczne i inne szczególne usługi, którego wartość zamówienia
nie przekracza równowartość kwoty 750.000 EURO -
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań
tel. 61 8745400, faks 61 8772850 -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/271/32/2016-CZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
79.71.00.00 - 4 – usługi ochroniarskie
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
II Oddział w Poznaniu
61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31.
budynek A, sekretariat, piętro I, pok. 102 -
Termin składania ofert
13 grudnia 2016 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.).
2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
- Marek Żurek
tel.: 61-874-53-00
fax: 61-877-28-50,
e-mail: marek.zurek@zus.pl
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia13 grudnia 2016 12:58
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia22 grudnia 2016 13:45
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia30 grudnia 2016 08:19
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marek Żurek
tel. 61 874 53 00 e-mail: marek.zurek@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia