Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
18 stycznia 2018 13:49
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Termomodernizacja budynku I Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres zamawiającego
90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
-
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
210000/271/25/2017-ADG
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45321000-3 Izolacja cieplna
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, sekretariat, pok. 602, piętro VI -
Termin składania ofert
13 lutego 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 uPzp
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
-
Dodatkowe informacje
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Pani Ewa Adamczyk, tel. 42 638 29 65,
Pani Elżbieta Kubiak, tel. 42 638 27 40
faks 42 638 26 65.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
dnia 13.02.2018 r. o godz. 13:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia05 lutego 2018 07:11
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
21 lutego 2018 12:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 lutego 2018 07:14
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 lutego 2018 12:49
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 lutego 2018 09:21
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia21 marca 2018 10:54
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania