Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
17 kwietnia 2018 10:36
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Świadczenie opieki serwisowej oraz wsparcia oprogramowania Oracle Tuxedo oraz Oracle Salt
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5; 01-748 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/72/17
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
- 72250000-2 – Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
- 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego,
- 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dokonanie, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy, konwersji posiadanych przez Zamawiającego licencji do Oprogramowania określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (pkt 1 Załącznika nr 2 do Umowy), które zostały udzielone Zamawiającemu wg zasad „Processor Perpetual”, poprzez dostawę nieograniczonych w czasie uprawnień licencyjnych do Oprogramowania wg zasad „Unlimited License Agreement” bez ograniczeń wynikających w szczególności z liczby wykorzystywanych rdzeni procesora/ów.
2) Świadczenie Usług Opieki Serwisowej, przez 24 miesiące liczone od dnia dokonania konwersji, na zasadach określonych w punkcie 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia (stanowiącego Załącznika nr 2 do Umowy) oraz w Umowie.
3) Świadczenie Usług Wsparcia, przez 24 miesiące liczone od dnia dokonania konwersji, w wymiarze do 14 600 roboczogodzin na zasadach określonych w pkt 4 Opisu Przedmiotu Zamówienia (stanowiącego Załącznika nr 2 do Umowy) oraz w Umowie.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do Umowy (Wzór Umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ).
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 z uwzględnieniem postanowień pkt 1 poniżej.
-
Termin składania ofert
7 maja 2018 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Oferta (i jej zmiana), oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje doręczane przez Wykonawcę osobiście lub poprzez posłańca w dni robocze Zamawiającego, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia.
2. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer +48 22 667 17 33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 kwietnia 2018 09:04
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia27 kwietnia 2018 09:08
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zamawiający informuje, iż dokonuje przedłużenia terminu składania ofert i wnoszenia wadium do dnia 10 maja 2018 r. do godz. 11:00.
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
10 maja 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia09 maja 2018 14:35
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia09 maja 2018 14:40
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zamawiający informuje, iż dokonuje zmian treści SIWZ i w związku z tym przedłuża terminu składania ofert i wnoszenia wadium do dnia 25 maja 2018 r. do godz. 11:00
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
25 maja 2018 11:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 maja 2018 15:58
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia08 listopada 2018 14:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia30 listopada 2018 15:25
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Żaneta Tylińska
fax: +48 22 667 17 33/36,
e-mail: SekretariatDZP@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia