Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 września 2017 11:02
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Opiekę serwisową urządzeń HP – EWD, UNIX, Windows
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/36/17
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna opieka serwisowa zwana dalej: „usługą serwisu” wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy urządzeń HP – EWD, UNIX, Windows.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Część A – Opieka serwisowa macierzy
Część B – Opieka serwisowa serwerów
Część C – Opieka serwisowa przełączników
Część D – Opieka serwisowa bibliotek taśmowych i dyskowych
Warunki i sposób realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Szczegółowy wykaz urządzeń objętych usługą serwisu stanowi Załącznik nr 4 do Umowy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących obsługę i przyjęcie zgłoszeń, w zakresie realizacji zamówienia w części A, B, C i D. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 z uwzględnieniem postanowień pkt 1 w informacjach dodatkowych poniżej.
-
Termin składania ofert
23 października 2017 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Oferta, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje doręczane przez Wykonawcę osobiście do siedziby Zamawiającego, winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia.
2. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer (22) 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 października 2017 09:16
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 października 2017 15:00
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia08 marca 2018 12:18
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia09 kwietnia 2018 10:59
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 kwietnia 2018 16:14
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia13 kwietnia 2018 14:59
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
imię i nazwisko: Kinga Antonik
stanowisko służbowe: Główny specjalista
fax. (0 22) 667 17 33/36, e-mail SekretariatDZP@zus.pl
godziny pracy: 08:00 – 16:00. -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia16 maja 2018 12:35
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
imię i nazwisko: Kinga Antonik
stanowisko służbowe: Główny specjalista
fax. (0 22) 667 17 33/36, e-mail SekretariatDZP@zus.pl
godziny pracy: 08:00 – 16:00. -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia16 maja 2018 13:23
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia06 czerwca 2018 16:24
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
imię i nazwisko: Kinga Antonik
stanowisko służbowe: Główny specjalista
fax. (0 22) 667 17 33/36, e-mail SekretariatDZP@zus.pl
godziny pracy: 08:00 – 16:00. -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia