Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
10 sierpnia 2018 14:40
-
Kategoria zakupowa
Dostawy mebli
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawę mebli w Centrali ZUS.
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
ul. Szamocka 3;5
01 - 748 Warszawa. -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/65/17
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
- 39100000-3 meble. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 z uwzględnieniem postanowień pkt 1.5.4. SIWZ, do dnia 5 września 2018 r. do godziny 09:00.
-
Termin składania ofert
5 września 2018 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy;
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy;
-
Dodatkowe informacje
1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego za pomocą norm rozwiązań odnoszących się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania pod warunkiem, że rozwiązania te będą posiadały takie same lub lepsze parametry techniczno – użytkowe. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do treści art. 30 ust. 5 Ustawy obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego meble spełniają wymagania Zamawiającego określone w przywołanych normach.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający przekazuje e-mailem (forma preferowana przez Zamawiającego) lub faksem.
2.1. Z zastrzeżeniem formy pisemnej - oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują:
2.2. e-mailem w postaci skanu podpisanego dokumentu na adres e-mail Zamawiającego: SekretariatDZP@zus.pl. (forma preferowana przez Zamawiającego). W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania.
2.2.1. faksem na nr faksu Zamawiającego +48 22 667 17 33/36,
2.2.3. osobiście lub poprzez posłańca od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia,
2.2.4. za pośrednictwem operatora pocztowego na adres ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa.
3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami (dotyczy również złożenia / uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 2, 2f, 3 oraz 3a ustawy), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, a także zmiany lub wycofania oferty.
4. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer +48 22 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl.
5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
6. zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej miejsca dostawy mebli (w części A i B zamówienia). Dokonanie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego w protokole z wizji.
6.1. Zamawiający informuje, że podstawowym celem wizji lokalnej jest zapoznanie Wykonawców z posiadaną przez Zamawiającego stylistyką oraz kolorystką mebli będących na wyposażeniu Zamawiającego, szczegółowe daty wizji adekwatnie do poszczególnych części zostały określone w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 sierpnia 2018 13:55
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 września 2018 08:50
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 września 2018 12:20
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia15 października 2018 08:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobą uprawnioną do kontaktu jest:
imię i nazwisko: Iwona Grabarczyk
stanowisko służbowe: Główny Specjalista
fax. (0 22) 667 17 33/36, e-mail SekretariatDZP@zus.pl
godziny pracy: 08:00 – 15:00. -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia