Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
25 lipca 2019 13:00
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Usługi sprzątania obiektów oraz terenu zewnętrznego i pielęgnacji terenów zielonych w II Oddziale ZUS w Warszawie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Podskarbińska 25
03-829 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
450000/271/5/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Część I:
90 91 00 00 – 9 usługi sprzątania
90 91 12 00 – 8 usługi sprzątania budynków
90 91 92 00 – 4 usługi sprzątania biur
90 91 13 00 – 9 usługi czyszczenia okien
90 92 10 00 – 9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
98 31 20 00 – 3 usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
Część II:
90 63 00 00 – 2 usługi usuwania oblodzeń
90 91 40 00 – 7 usługi sprzątania parkingów
77 31 00 00 – 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77 31 41 00 – 5 usługi w zakresie trawników
90 62 00 00 – 9 usługi odśnieżania -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
-
Termin składania ofert
4 września 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania ........
2. Klucz publiczny jest zamieszczony wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny"
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 sierpnia 2019 16:14
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 września 2019 15:00
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia19 grudnia 2019 10:59
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 lutego 2020 15:12
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia07 kwietnia 2020 09:12
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Adam Konopko, e-mail: adam.konopko@zus.pl, tel. 22 590-28-13
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia