Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
22 lutego 2019 12:55
-
Kategoria zakupowa
Dostawy mebli
-
Tytuł postępowania
Dostawa wyposażenia meblowego dla Inspektoratu ZUS w Wołominie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Podskarbińska 25
03-829 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
450000/271/2/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Część nr 1
39100000-3 meble,
Część nr 2
39130000-2 meble biurowe
39134000-0 meble komputerowe
39136000-4 wieszaki na odzież
39131000-9 regały biurowe
39120000-9 stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39110000-6 siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP oraz na miniPortalu.
-
Termin składania ofert
27 marca 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: b93ca603-f1fe-4ff2-a97b-513686e29c01
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 marca 2019 14:14
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia29 kwietnia 2019 10:53
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia20 maja 2019 12:52
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Adam Konopko
adam.konopko@zus.pl
tel: 22-590-28-13 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia