Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    22 lutego 2019  12:55

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy mebli

  • Tytuł postępowania

    Dostawa wyposażenia meblowego dla Inspektoratu ZUS w Wołominie

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Warszawie

  • Adres zamawiającego

    ul. Podskarbińska 25
    03-829 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    450000/271/2/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Część nr 1
    39100000-3 meble,
    Część nr 2
    39130000-2 meble biurowe
    39134000-0 meble komputerowe
    39136000-4 wieszaki na odzież
    39131000-9 regały biurowe
    39120000-9 stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
    39110000-6 siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP oraz na miniPortalu.

  • Termin składania ofert

    27 marca 2019  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: b93ca603-f1fe-4ff2-a97b-513686e29c01
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 marca 2019  14:14

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 kwietnia 2019  10:53

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 maja 2019  12:52