Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    20 marca 2019  09:35

  • Kategoria zakupowa

    Usługi ochrony

  • Tytuł postępowania

    Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Biłgoraju

  • Adres zamawiającego

    ul. Kościuszki 103, 23 - 400 Biłgoraj

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    030000/271/1/2019-ZAP

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1) 79710000-4 Usługi ochroniarskie;
    2) 79711000-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu;
    3) 79715000-9 Usługi patrolowe.

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów, osób i mienia Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2018r. poz. 2142 z późn. zm.).
    2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
    3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia.
    4. Szczegółowe zobowiązania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również istotne postanowienia umowy.
    5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się od dnia zawarcia umowy jednakże nie wcześniej niż od 31.07.2019r. od godz. 12:00 do 31.07.2021r. do godz. 12:00.

  • Kryteria oceny ofert

    1. Cena (KC) – waga 85 %
    2. Doświadczenie (KD) – waga 15 %

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko „INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy”.

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    4 kwietnia 2019  09:00

  • Dodatkowe informacje

    1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie Ogłoszenia) w sposób opisany w art. 38 ust.1 upzp:
    1) Sabina Nizio – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103,
    2) Monika Bednarz – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
    2. Osoby o których mowa w ust. 1 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 marca 2019  11:31

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 kwietnia 2019  14:31

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 kwietnia 2019  11:42

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 maja 2019  13:34

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 maja 2019  09:25
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Konsorcjum:
    Impel Safety Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław,
    Impel Facility Services Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław,
    Impel Provider Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław,
    Impel Defender Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław,
    Biuro Szybkiej Interwencji Z. Mroczek i Wspólnicy Sp. z o.o. Sp. k., ul. Szopena 3, 22-400 Zamość,
    Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów w Zamościu, ul. Kopernika 5, 22-400 Zamość