Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 marca 2019 09:35
-
Kategoria zakupowa
Usługi ochrony
-
Tytuł postępowania
Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Biłgoraju
-
Adres zamawiającego
ul. Kościuszki 103, 23 - 400 Biłgoraj
-
Województwo
lubelskie
-
Numer postępowania
030000/271/1/2019-ZAP
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1) 79710000-4 Usługi ochroniarskie;
2) 79711000-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu;
3) 79715000-9 Usługi patrolowe. -
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów, osób i mienia Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2018r. poz. 2142 z późn. zm.).
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowe zobowiązania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również istotne postanowienia umowy.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się od dnia zawarcia umowy jednakże nie wcześniej niż od 31.07.2019r. od godz. 12:00 do 31.07.2021r. do godz. 12:00. -
Kryteria oceny ofert
1. Cena (KC) – waga 85 %
2. Doświadczenie (KD) – waga 15 % -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko „INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy”.
-
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
4 kwietnia 2019 09:00
-
Dodatkowe informacje
1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie Ogłoszenia) w sposób opisany w art. 38 ust.1 upzp:
1) Sabina Nizio – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103,
2) Monika Bednarz – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
2. Osoby o których mowa w ust. 1 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia28 marca 2019 11:31
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia01 kwietnia 2019 14:31
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia04 kwietnia 2019 11:42
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje SIWZ
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia15 maja 2019 13:34
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia31 maja 2019 09:25
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
Konsorcjum:
Impel Safety Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław,
Impel Facility Services Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław,
Impel Provider Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław,
Impel Defender Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław,
Biuro Szybkiej Interwencji Z. Mroczek i Wspólnicy Sp. z o.o. Sp. k., ul. Szopena 3, 22-400 Zamość,
Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów w Zamościu, ul. Kopernika 5, 22-400 Zamość