Centrum Obsługi Telefonicznej
22 560 16 00*

* koszt połączenia wg umowy klienta z operatorem telekomunikacyjnym

Konsultanci są dostępni:
w dni robocze pon. - pt.: godz. 7.00 - 18.00

Automatyczny System Informacyjny jest dostępny:
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu

Skontaktuj się z ZUS przez Skype

Skype: zus_centrum_obslugi_tel 

Aby skorzystać z usługi musisz mieć zainstalowany program Skype.
Połączenia wykonywane za pośrednictwem Skype są automatycznie przekierowywane do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. 
W przypadku braku możliwości połączenia przez Skype, prosimy o ponowną próbę połączenia po upływie kilku minut.

Skontaktuj się z ZUS za pośrednictwem formularza

Formularz kontaktowy zapytania ogólnego 
Za pośrednictwem formularza należy kierować wszelkie pytania z zakresu działalności ZUS.
Formularz kontaktowy zapytania ogólnego (w przeciwieństwie do poczty elektronicznej e-mail) gwarantuje bezpieczeństwo przekazywanych informacji, dlatego można zawrzeć w nim informacje osobiste dotyczące zgłaszanej sprawy przez klienta Zakładu.

Odpowiedź otrzymasz na podany w formularzu adres e-mail. Będzie ona zawierała informacje ogólne, bez danych szczegółowych z Twojego konta.

Zadaj pytanie pracownikowi ZUS

Czat z Konsultantem 
Zadaj pytanie pracownikowi ZUS, a na każde Twoje pytanie uzyskasz odpowiedź on-line.
Usługa dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00.
Skontaktuj się z ZUS za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail,
adres e-mail do zapytań ogólnych: cot@zus.pl
Za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail należy kierować wszelkie pytania ogólne z zakresu działalności ZUS. 


Poczta elektroniczna e-mail nie gwarantuje bezpieczeństwa przekazywanych informacji, dlatego nie należy za jej pośrednictwem przekazywać informacji osobistych.