Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
11 sierpnia 2017 13:30
-
Kategoria zakupowa
Usługi szkoleniowe
-
Tytuł postępowania
Organizacja szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Biłgoraju
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Biłgoraju
ul. Kościuszki 103, 23 - 400 Biłgoraj -
Województwo
lubelskie
-
Numer postępowania
030000/271/15/2017-CZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
80 57 00 00 – 0 – usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko „INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy”
-
Termin składania ofert
21 sierpnia 2017 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy prawo zamówień publicznych
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
-
Dodatkowe informacje
1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
a) Sabina Nizio – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103,
b) Dariusz Cios – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
2. Osoby o których mowa w ust. 2 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.08.2017r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala konferencyjna (nr 406 ) lub pokój obok nr 405.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 sierpnia 2017 14:44
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia21 sierpnia 2017 07:45
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
23 sierpnia 2017 09:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia18 sierpnia 2017 14:47
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
W ogłoszeniu jest:
21 sierpnia 2017 r. 09:00
W ogłoszeniu winno być:
23 sierpnia 2017 r. 09:00 -
Termin składania ofert
23 sierpnia 2017 09:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia18 sierpnia 2017 14:49
-
Zmiana dotyczy
Dodatkowe informacje
-
Treść zmiany
W ogłoszeniu jest:
1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
a) Sabina Nizio – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103,
b) Dariusz Cios – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
2. Osoby o których mowa w ust. 2 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.08.2017r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala konferencyjna (nr 406 ) lub pokój obok nr 405.
W ogłoszeniu winno być:
1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
a) Sabina Nizio – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103,
b) Dariusz Cios – Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
2. Osoby o których mowa w ust. 2 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.08.2017r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala konferencyjna (nr 406 ) lub pokój obok nr 405. -
Termin składania ofert
23 sierpnia 2017 09:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 sierpnia 2017 13:30
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia29 września 2017 14:43
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 października 2017 14:29
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 października 2017 14:29
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia06 listopada 2017 14:07
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Dariusz Cios - e-mail: dariusz.cios@zus.pl, tel. 84 688 12 02.
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia