Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
11 sierpnia 2017 14:39
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont gzymsów w budynku ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
58-390 Wałbrzych, ul. Kasztanowa 1 -
Województwo
dolnośląskie
-
Numer postępowania
430000/271/10/2017-ZUS
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia;
- 45410000-4 - Tynkowanie;
- 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty;
- 45442100-8 - Roboty malarskie;
- 45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach;
- 45262120-8 - Wznoszenie rusztowań -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu,
Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
Stanowisko ds. Zamówień Publicznych,
ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 259 -
Termin składania ofert
31 sierpnia 2017 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
-
Dodatkowe informacje
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
a) w sprawach przedmiotu zamówienia:
- Dariusz Pawiłowski tel. 74 64-97-225
od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.
b) w sprawach dotyczących procedury oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- Krzysztof Marciniak, tel. 74 64-97-175,
od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 września 2017 13:09
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania