Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    26 lutego 2018  09:00

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz podległych mu terenowych jednostek organizacyjnych – 2 części

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie
    II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/271/01/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej
    z wykorzystaniem stacjonarnych łączy ISDN i/lub POTS w następujących lokalizacjach:
    1.1 dla Części I:
    1.1.1 II Oddział ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31,
    1.1.2 Inspektorat ZUS w Obornikach ul. Armii Poznań 27,
    1.1.3 Inspektorat ZUS Września ul. Wrocławska 42.
    1.2 dla Części II:
    1.2.1 Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1,
    1.2.2 Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11,
    1.2.3 Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18
    1.2.4 Biuro Terenowe w Słupcy ul. Ratajczaka 2e.
    W zakres usług wchodzą:
    - dzierżawa, montaż i instalacja abonenckich central telefonicznych wraz z niezbędnym wyposażeniem (aparaty telefoniczne, karty wyposażenia centrali itp.) oraz ich serwis
    w całym okresie trwania umowy /dzierżawa, montaż i instalacja abonenckiej centrali telefonicznej wraz z niezbędnym wyposażeniem nie dotyczy Biura Terenowego w Słupcy/,
    - zapewnienie wszystkich przyłączy telekomunikacyjnych niezbędnych do realizacji całości usługi,
    - połączenia telefoniczne,
    - możliwość przesyłania i odbioru faksów,
    - umożliwienie dostępu do Internetu w Oddziale w Poznaniu poprzez zapewnienie świadczenia tej usługi przez obecnego i przyszłego Operatora po przełączeniu infrastruktury,
    - umożliwienie dostępu do Internetu w Inspektoracie w Koninie poprzez zapewnienie świadczenia tej usługi przez obecnego i przyszłego Operatora po przełączeniu infrastruktury,
    - zapewnienie systemu zapowiedzi informacji.
    2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 i nr 1a do SIWZ – odpowiednio dla Części I i Części II postępowania.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego - ul. Starołęcka 31, budynek A, piętro I, pokój nr: 102 - sekretariat lub przesłać na adres Zamawiającego:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    II Oddział w Poznaniu
    61-361 Poznań
    ul. Starołęcka 31

  • Termin składania ofert

    16 marca 2018  11:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
    Aneta Malewska
    tel.: 61 874 54 78
    e-mail: aneta.malewska@zus.pl

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 marca 2018  08:22

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 marca 2018  12:24

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 marca 2018  12:41

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 kwietnia 2018  14:33

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 maja 2018  08:22