Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    30 kwietnia 2018  08:00

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Termomodernizacja: wymiana okien w siedzibie Inspektoratu ZUS w Gostyninie przy ul. Płockiej 37A

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Płocku
    09-402 Płock, al. Jachowicza 1

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/271/6/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    45421100-5: Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
    45421000-4: Roboty w zakresie stolarki budowlanej

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 211 – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych – w terminie do dnia 16.05.2018r. do godz. 12:00.

  • Termin składania ofert

    16 maja 2018  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie przewiduje się takich zamówień

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie przewiduje się

  • Dodatkowe informacje

    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.05.2018r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna.
    2. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
    Paulina Bagińska
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
    tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41.
    w zakresie proceduralnym
    Tomasz Świątkowski
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    Referat Nieruchomości
    tel. (24) 262-52-71 wew. 24-15
    w zakresie opisu przedmiotu zamówienia

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 maja 2018  10:48
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-05-16, godzina: 12:00
    W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-05-21, godzina: 12:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    21 maja 2018  12:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 maja 2018  10:53

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 maja 2018  11:20

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 maja 2018  14:41

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 maja 2018  10:14

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 czerwca 2018  13:29

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 czerwca 2018  08:45