Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
30 kwietnia 2018 08:00
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Termomodernizacja: wymiana okien w siedzibie Inspektoratu ZUS w Gostyninie przy ul. Płockiej 37A
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Płocku
09-402 Płock, al. Jachowicza 1 -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/271/6/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45421100-5: Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4: Roboty w zakresie stolarki budowlanej -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 211 – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych – w terminie do dnia 16.05.2018r. do godz. 12:00.
-
Termin składania ofert
16 maja 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie przewiduje się takich zamówień
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.05.2018r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna.
2. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
Paulina Bagińska
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41.
w zakresie proceduralnym
Tomasz Świątkowski
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Referat Nieruchomości
tel. (24) 262-52-71 wew. 24-15
w zakresie opisu przedmiotu zamówienia
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia04 maja 2018 10:48
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-05-16, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-05-21, godzina: 12:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
21 maja 2018 12:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 maja 2018 10:53
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 maja 2018 11:20
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 maja 2018 14:41
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 maja 2018 10:14
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia13 czerwca 2018 13:29
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia26 czerwca 2018 08:45
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Paulina Bagińska
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41. -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia