Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
24 maja 2018 07:42
-
Kategoria zakupowa
Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń
-
Tytuł postępowania
Zakup i montaż dźwigu osobowego w Oddziale ZUS Sosnowiec budynek A.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Sosnowcu
-
Adres zamawiającego
ul. Partyzantów 1
41-200 Sosnowiec -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
380000/271/02/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45313100-5 – Instalowanie wind
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
50750000-7 usługi w zakresie konserwacji wind. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Sosnowcu
ul. Partyzantów 1
41-200 Sosnowiec
pokój 821 -
Termin składania ofert
14 czerwca 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi po upływie terminu składania ofert o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego
tj. Sosnowiec ul. Partyzantów 1, pok. 316, III piętro.
2. Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami, w godz. 8.00-14.00, upoważniony jest – Sebastian Solarz – Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, tel. 32 368-32-03, fax: 32 368 33 99; mail: zap_sosnowiec@zus.pl
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 czerwca 2018 11:40
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 czerwca 2018 08:23
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 sierpnia 2018 09:25
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia10 sierpnia 2018 08:39
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Sebastian Solarz
Dawid Bratek
e-mail: Sebastian.Solarz@zus.pl; Dawid.Bratek@zus.pl
tel. 32 368-32-03, 32 368-32-47 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia