Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
8 listopada 2018 16:03
-
Kategoria zakupowa
Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z wyposażeniem dodatkowym - postępowanie 3 z 5, znak: TZ/271/40/18
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Szamocka 3,5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/40/18
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 135 sztuk komputerów stacjonarnych (dalej: stacja robocza) z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym do Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Szczegółowe parametry techniczne stacji roboczych i wyposażenia dodatkowego znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami:
- 30213000-5 – Komputery osobiste
- 30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter, wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia.
-
Termin składania ofert
16 listopada 2018 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia16 listopada 2018 15:37
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia07 grudnia 2018 16:05
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia02 stycznia 2019 09:57
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia