Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
24 grudnia 2018 09:19
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Zakup wsparcia dla posiadanego przez zamawiającego systemu antywirusowego opartego na oprogramowaniu firmy Symantec.
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/55/18
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferta winna być składana wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowana do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
-
Termin składania ofert
5 lutego 2019 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania - 0803a779-3b59-4ec4-bcd2-7f7585109325
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia24 grudnia 2018 12:02
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia24 grudnia 2018 12:34
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmian terminu składania ofert z: 05.02.2019 r. do godz. 11:00 na: 07.02.2019 r. do godz. 11:00
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 05.02.2019 r. godz. 13:00 na: 07.02.2019 r. godz. 13:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
7 lutego 2019 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 stycznia 2019 11:05
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia18 stycznia 2019 16:49
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert
07.02.2019 r., godz. 11:00
Zmienia się na:
Termin składania ofert
08.02.2019 r., godz. 11:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
8 lutego 2019 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 stycznia 2019 16:59
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia11 lutego 2019 13:39
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia15 marca 2019 15:43
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia29 kwietnia 2019 13:28
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia